Købsvilkår

Bestilling

Bestillinger til Näva skal gerne ske via vores webbutik på adressen www.ekotextil.dk. Bestillinger kan dog også gøres via mail (butik@ekotextil.se) eller brev (Näva, Norra Järnvägsgatan 5, 153 37 Järna). Alle under 18 år skal have forældres/værgens skriftlige tilladelse.

Priser

Alle priser som er angivet på hjemmesiden er baseret på kontant betaling om ikke andet er aftalt. Med kontant betaling menes også forskudsbetaling.

Betaling

På et senere tidspunkt er det muligt at betale med kontokort.

Leveringstid

Når vi har fået ordren, pakker vi varen og såsnart vi ser at betalingen er kommet ind på vores bankkonto, så sender vi varen den næstkommende hverdag.

Levering

Alle leveranser sker med enten Post Danmark eller Bring. Det er køberens ansvar at der ved købet er angivet korrekt adresse for levering af varen.

Ændring

Kunden har ret til at ændre i ordren frem til at den er klar til afsending, såfremt at der tages hensyn til eventuel prisforskel. En ordre som er betalt og afsendt kan ikke ændres.

Afbestilling

Det er muligt at afbestille sin ordre uden ekstre betaling indtil ordren er afsendt. En afbestilling er ikke gyldig før kunden har fået skriftlig bekræftigelse fra Näva.

Fortrydelsesret

Som privatperson har du ret at fortryde dit køb 30 dage fra at det er modtaget af Näva. Vil du returnere en vare sker det altid på kundens egen bekostning. Varen skal returneres i passende forpakning. Udsalgsvarer og lagerrensningsvarer kan ikke byttes/returneres.

Reklamation

Defekte eller fejlaktige varer skal reklameres omgående og efter kontakt med Näva, returneres. Vi forbeholder os ret til at erstatte en defekt vare med en ligedan og findes der ingen ligedan, kan pengene returneres. 

Information

Vi forbeholder os ret til prisændringer og tager forbehold for eventuelle trykfejl på vores hjemmeside. Alle billeder skal ses som illustrationer og vi kan ikke garantere at billederne gengives varens præcise udseende og farve.

Tvister

Ved tvister hvor køberen er privatperson er vores policy at altid følge Allmänna Reklamationsnämndens (ARN) anbefalinger.

Force Majeure

I hændelse af krig, naturkatastrofer, faglige stridigheder på arbejdsmarkedet, myndigheders afgørelse, manglende leveranser fra underleverandører, uforudsete pludselige prisstigninger som ligger udenfor vores kontrol og som påvirker den indgåede aftale radikalt og som gør at vi ikke kan overholde vores del af aftalen gør at vi befries for at overholde denne.